גלעד גולדשמידט
הן חינוך דמוקרטי והן חינוך ולדורף שמים במרכז השקפת עולמם את הכבוד לילד/ה. שתי גישות אלו של חינוך אלטרנטיבי מעמידות במרכז השקפת עולמם את טובת הילד, אבל בצורה מאוד שונה. כיצד בא לידי ביטוי שוני זה, הן בתפיסה הפילוסופית והן במישור המעשי של לימוד והוראה? על שאלות אלו מנסה המאמר לתת תשובה. המאמר פורסם בכתב העת האקדמי: "במעגלי חינוך", כתב עת של מכללת דוד ילין.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים