גלעד גולדשמידט
המאמר בוחן את שיטות ההערכה המקובלות בבתי הספר ומוסדות החינוך, שיטות הערכה כמותיות המנסות לשקלל את הישגי התלמידים במספרים ומבקר אותן בחריפות. הטענה המרכזית של המאמר היא שההערכה המספרית, במקום לעשות את תפקידה המוצהר כמעודדת ומטפחות תהליכי למידה, למעשה הורסת את הלמידה המשמעותית ואת חווית הלימוד בבתי הספר. הוא פורסם בכתב העת המאקדמי: עיונים בחינוך, 4, 42 – 58.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים