גלעד גולדשמידט
מערכות החינוך בעולם סוגדות לטכנולוגיה. כל חידוש טכנולוגי מהרדיו ועד ללמידה מרחוק נחשב בזמנו כמזור לכל בעיות החינוך. האומנם? מה הוא הקשר הנכון בין תהליכים חינוכיים וטכנולוגיה? האם נכון ליצור קשר בין ילדים ומכשירים בכל גיל? ובכלל כיצד יש לראות קשר זה בין ילדים - חינוך וטכנולוגיה? המאמר פורסם בכתב העת "הד החינוך".
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים