גלעד גולדשמידט
הסיפור הוא אחד מכלי העבודה החשובים ביותר בבית ספר ולדורף. סיפורים מדברים בצורה ישירה וחמה אל לב הילדים, זו למעשה השפה בה הם חושבים ומדברים. כך מהווה הסיפור על כל גווניו מעין גשר לנפש הילד/ה. בבית ספר ולדורף עושים בסיפורים שימוש במישורים מגוונים. מישורים אלו נסקרים במאמר. הוא נותן גם רקע עיוני-תיאורטי וגם כמה צדדים מעשיים על עבודה עם סיפורים בבית ספר. המאמר פורסם בכתב העת האקדמי "ספרות, ילדים ונוער" במסגרת המכללה האקדמית דוד ילין.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים