גלעד גולדשמידט
מדוע כה חשובים הסיפורים במתודת הלמידה בבית ספר ולדורף? כיצד עושים בהם שימוש? מה היא תוכנית הלימודים לאורך השנים וכיצד יש להבינה? מאמר זה המשלב בין עיון אקדמי לבין יסודות מעשיים ודידקטיים מביא אור על שאלות אלו. הוא יפורסם בקרוב בכתב העת האקמי של מכללת דוד ילין: "ספרות, ילדים ונוער".
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים