גלעד גולדשמידט
מה היא משמעותו של הגוף, של התנועה ושל היציבה במסגרת החינוכית? כיצד יש להבין את שאלת החינוך וההוראה מזווית ההתבוננות הפיזית-גופנית? בשאלות אלו עוסק מאמר זה, דרך השקפת העולם של חינוך ולדורף. הוא פורסם בכתב העת האקדמי "דברים": גולדשמידט, ג. (2015). על משמעות הגוף בחינוך ובלמידה. דברים, גיליון מס. 8, 301 – 304.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים