גלעד גולדשמידט
מה משמעותו העמוקה של עונש? מדוע אנו עושים בו שימוש במסגרות החינוך והאם שימוש זה נכון ועוזר? המאמר נוגע בשאלת העונש דרך השקפתם החינוכית של שלושה הוגים: מהטמה גהנדי, ינוש קורצ'אק ורודולף שטיינר. האמצעותם אני מנסה לברר את שאלת העונש, את הרקע של הענישה ומקורה, את משמעותה ואת הקשר שלה לשאלות החינוך. הוא התפרסם בגיליון המאמרים של אדם-עולם.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים