גלעד גולדשמידט
מאמר זה מתאר את האדריכלות המיוחדת שהתפתחה במסגרת זרם חינוך ולדורף. אדריכלות שמנסה לעקוב אחר התפתחות הילדים וליצור מעין הרמוניה בין השלב ההתפתחותי בו הם נמצאים לבין צורת המבנה וחומריו. המאמר פורסם בכתב העת: אדריכלות ישראלית. מאי, 101, 68 -82.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים