גלעד גולדשמידט
מאמר זה בוחן בשלושה מישורים: מישור פילוסופי-רעיוני, מישור חינוכי ומישור מעשי-מתודי את שלושת הזרמים הגדולים של חינוך אלטרנטיבי בארץ: חינוך דמוקרטי, חינוך ולדורף וחינוך מונטסורי. ההשוואה מביאה לידי ביטוי ומשקפת הן את האלמנטים הדומים בזרמים אלו והן את השוני וההבדלים. המאמר פורסם בכתב העת האקדמי: "במעגלי חינוך" של המכללה האקדמית ע"ש דוד ילין.
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים